Pro šperky používám nerezové plíšky, které si ručně stříhám a obrušuji a vrtám. Složitější tvary jsou tak už samy o sobě originály. Na každém plíšku je většinou několik postupně vypalovaných vrstev smaltu. Používám základní barvy a z nich si často míchám jednotlivé odstíny, které ani nelze zopakovat. Pálení v peci mě nepřestává fascinovat: dám dovnitř plíšky s práškem a vytáhnu plíšky s ještě tekutou vrstvou smaltu. Teprve během chladnutí se plíšky vybarví. A i při stejném postupu a stejných barvách nikdy nebudou další kusy stejné. Proto jednotlivé soupravy tvořím a vypaluji vždy společně a již je nedoplňuji. Poté co zadní strany plíšku mechanicky vyleštím, nastává kompletace větších a složitějších kusů a hledání správných korálků.

Během jednoho dne většinou tvořím s jednou barvou (třeba je zrovna všechno alespoň trochu zelené) nebo motivem (lístky v mnoha barvách a provedení).

Na závěr několik momentek z posledního tvoření na zakázku: pohled do pece, na rozžhavené plíšky po vyjmutí z pece a hotové kousky.